Grönt kort

I helgen har jag varit på kurs jag har gått Grönt kort kursen och nej de handlar inte om golf de handlar om hästar det är ett kort som visar att man kan klara av att tävla att man har koll på vad som gäller vid tävlingar.
på lördagen var de lite film kolla i TR fika och frågor samt att vi fick läxan,,

idag var det upp tidigt
vi började med att visa häst vid hand med två ponnyer :)
sen var det lite övning innna lunch och sen var det provet,
Vi jobbade i små grupper vid provet och jag åkte dit på morgonen me jennys mamma lotta, men hennes grupp blev klar tidigare än min och då va annika så snäll så jag kunde åka hem me dem...(trodde ja jag)
så sittter där lungt och skriver ihop provet och så,, sen är vi klara ska försöka hitta mottagning för de första... rätt svårt ute i skogen :S

Lyckas iallafall hitta mottagninge och får reda på att hennes föräldrar sitter i berga och har precis beställt in lunch...... hmm de lär ju iallafall ta minst 1h innan dem har fått mat och hunnit äta...

så vi börjar GÅÅÅ hem....
hahahha så vi gick från veda till brandstation i vallentuna de tog typ 1h.....
hmmm ja typ jenny som känner annika vet ju hur hon e..... typ gaaalen :):)
så under en timme umgicks jag me henne,
genade över golfbana å tänkte lifta,,,, planerade många många saker som ni inte vill veta :D:D

Men sen äntligen kom hennes föräldrar iallafall och jag fick skjuts sista biten hem :):)
så så såg min dag ut.. om en vecka får jag reda på om jag klarat kortet :D

 Så här ser kortet ut

ajuste me tanke på hur jag är me att träffa lärare utanför skoltid så skulle såklart läraren på kursen vara en av hemkunskaps lärarna på min gamla skola.

hoppas eran helg har varit bra

puss <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Just say it!... I made your day :D

2009-04-05 @ 23:14:06
Postat av: Mia

Trevlig påsk till dig och hela familjen från oss, massor av nosgnugg från Freddan the boy!

2009-04-08 @ 09:08:40
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0