JAG LEVER!!!!

Fattar inte jag lever :)

Orienteringen i morse gick väl helt ok :)
mötte madde vid första kontrollen å sen tog vi oss igenom banan tsm :)
när vi kommer imål får jag en tid ja men den sa ju inte så mkt så kollade hur mycket jag hade förbättrat mig från förra året å jag var 17 MINUTER snabbare än sist,,,, hahaah förbättring lr??? ?

sen har dagen flytit på me matte å lunch..

sen vare LIVE RADIOSÄNDNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fattar ni att jag höll på att dö fyfan tror aldrig jag ahr varit så nervös i hela mitt liv......hjärtat pumpade som faaaaaaan.
MEN JAG ÖVERLVEDE å gjorde inte alldeles  för mycket tabbar Riktigt stolt :) happy när de sen äntligen va över :P
nu äre 5 maj nästa gång men då slipper jag som tur är vara programledare då är jag bara me å pratar :D

nä nu ska jag snart dratta till centrum där jag ska möta upp mina päron efter att dem har haft nå möte om utbyggnaden.

kram kram :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra va bra du är!! Skönt att det är över och att du inte behöver samma press på dig nästa gång!! Kramis!

2009-04-16 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0