Maskerad 09

Glad Påsk får jag börja me att säga :)

Sen måste jag gratta Jenny som fyller 17 år idag :):)

sen maskerad hoppning idag har egentligen inte så mkt att säga om den
rolig som vanligt och de är kul att se hur alla har jobbat iår hade verkligen alla satsat så de va riktigt skoj :)

hoppningen va mitt fel jag styrde inte ordentligt och sen tappa jag stigbygeln så jag va tvungen att bromsa upp.
men men jag gör de för att öva,,, jag får sånna jävla tävlingsnerver å blir helt jävla tokig...... vilket kankse inte är så bra :S måste ställa upp på fler tävlingar så jag får mera övning spec nu när jag har tagit de gröna kortet :):)

nä nu äre påskbak som gäller min uppg är som alltid att göra kycklingarna till tårtan kankse kommer bilder imorgon...


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas påsken varit härlig och GRATTIS till ditt gröna kort!! Duktig du är!! Kram från oss!

2009-04-14 @ 11:04:04
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mkt :D jao.. maskeraden var faktiskt kul :D du glömde iallafall inte att svänga till hinder två ^^

2009-04-22 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0