Namnsdag :):)

vaknar upp å får reda på att idag har jag namnsdag :D:D
yeahh haha de e bra att jag har koll :P

jag å mamma åker iväg till centrum för jag skulle välja va jag ville ha i namnsdagspresent :P tänkte köpa ett par hantlar eller vikter till mina men hitta inget jag ville ha så vi gick till bikini hörnan istället å där hitta jag :D:D


De blev bikini överdel, underdel å en tunika alla av märket WARP

Sen vare bestämt att bror me familj skulle komma över så skulle vi grilla på kvällen första grillningen för iår :)
så jag å mamma åkte även till arningen där vi handlade kött att grilla och sen lite härlig frukt till min kladdkaka som jag skulle baka :D



mm gu va gott de va å årets första jordgubbar dock inte svenska men dem va så himla goa mmm :D



hahaha de heter kladdkaka va?? oki kanske lite väl i kladdigaste laget :P

Hoppas ni haft en bra helg och njutit av solen för de har jag när jag har kunnat :D

Kommentarer
Postat av: maddie

bajskaka! INTE BAJSA! BAJSDIAGRAM! BRIXHAMMAR!

2009-04-28 @ 12:32:38
Postat av: tess

hahaha madzor då :):):)

2009-04-28 @ 13:33:19
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis i efterskott! Och åhhhh va det ser smarrigt ut verkligen och så läckert med frukten runtom, snyggt arrangemang!! :-D

2009-04-29 @ 10:47:23
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0