PA :)

Jag bara älskar projektarbetetsdag :):)

förra året då vann jag ett påskägg på en en frågesport på ett utav projektarbetena..

idag så fick vi reda på att man kunde vinna biobiljett å jag va typ as taggad på de gick och kollade på alla projektarbeten och försökte skapa lite ideer och kolla  :) men sen svarade jag ju även på frågorna såklart :) fick lite hjälp av malin oxå vi två gick liksom och kollade på de mesta tsm när vi inte blev inringd av saruw å tovisen.

sen iallafall så va typ vi klara me att kolla på allt :)
jag å maluw satte oss såklart i ljushallen me ryggen i sole  å bara njöt :) då kommer allan å säger att vi har varit duktiga och får gå hem men de ville inte vi :) eftersom vi ville vänta på prisutdelningen sen undra kim varför vi va kvar jo vi ville ju vinna hahaha så jävla tjat om den där biljetten hela dagen gick ut på en biobiljett å sen äntligen kommer Lisa och ska ha prisutdelning först läser hon ett namn.... nä de va ju inte mitt sen så bah MALIN J &  TESS I M2C  hahaha YESSS YESS :) hihih vi vann :)  å så jävla bäst att maluw hade skrivit malin j och tess :D:D hahahah

så vi vann å sen även tre andra :)

nä nu ska jag dratta

puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Tusen tack för dina rader, de värmde gott!! Kram tillbaka från oss!

2009-04-05 @ 08:43:52
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0