SNAKE

ledig igår de va riktigt skönt å behövligt :P
slappade i solen en stund å jobbade FAKTISKT med engelska boken en liten stund innan jag åkte till stallet.

istallet vare sol en stund så satt ute å bara slappade tills alla kom.
red på utevolten å sen gick vi iväg å hoppade ett hinder två gånger i skogen.

min häst blev lite "vild" när vi skulle hoppa andra :P:P sen hoppade vi på vårat egna lilla sätt hahhaah :D

efter de skulle vi gå tbx till stallet å va rignalr då på marken om inte en orm å jag e ju typ livrädd för ormar å hästen jag satt på e lite tittig å feg så jag va jutvungen å behålla lugnet för att inte göra de värre me henne...typ skräck så försökte jag få bort henne.... å jag lyckades men fyfan va äckligt jag HATAR ormar varför ska dem finnas...???
bläääääääää'

idag har jag varit ute i SOLEN så underbart å lyckades även få ut katten på mera äventyr hon vågade t.o.m gå över på grannens tomt :) framsteg :):):)

nä nu ska jag ut å hämta pappa vi ska iväg å kolla på små valpar :):)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0