TWILIGHT

igår va en ganska ok dag.

fotboll på gympan där jag va ganska så seriös :), matte där vi jobbade med statistik och sen lite inför np
sen lunch då jag lyckades dra med mig sara ut på trappen en stund så vi kunde njuta av lite sol :)

sen slappade jag lite på ljudmedier medans maddie å sarisen satt å redigerade :D:D
efterskolan va jag å maddie duktiga å gick på lite mattestuga :)

iväg sen till min bror för att göra en intervju med honom till radion.

hem å äta lite snabbt sen åka me mamma å handla mat :)
blev sen avsläppt hos rickard där de bara va han å sebbe även fast jag kom 50 min efter de att alla egentligen skulle komma spelade lite wii sen när alla andra hade kommit så skulle vi enas om en film.... de blev Twilight!
jag hade inte sett den innna eller läst böcker så hade inte rikgit koll på va den handlade om sen somnade jag ju lite ibland oxå :D

vid typ kvart över ett kom jocke å hämtade mig å maddie sen fick jag skjuts hem :) TACK SÅ MKT

när jag kom hem blev de lite sms me maluuw :)

idag ere sooooooool men jag måste ta tag i min engelska bok fyyyyy på mig att jag inte har gjort den ännu!!!!


Kommentarer
Postat av: maddie

ingen orsak med skjutsen ^^

2009-04-24 @ 14:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0