vaktarklubben anmäler sig...

fyfan jag e helt slut i huvudet märker verkligen av Pollen nu å de e inte skojj :(
snyter mig hela tiden å har dunder ont i huvet... :(
ska ju till doktorn imorgon och kolla om de blir opperation eller inte.,,,

sen på fredag är det ju maskerad hoppning så måste förbereda massor vilket ja inte gjort,.. är sen som vanligt :( att jag aldrig kan lära mig??

sen hoppas jag att jag orkar hoppa me tanke på hur lite jag orkar nu innan jag blir suuper trött.

sen är jag även kattvakt den här veckan..
barnvakt igår sen ska vi vara barnvakt inatt oxå och en stund imorgon
och jag va även hundvakt idag så ... ja vill man ha hjälp så äre tydligen oss man vänder sig till så behöver ni hjälp ja då vet ni :):)

nä nu måste jag gå och fixa hoppas eran påskhelg blir bra
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0