18 år, cruising,impala

de är en hel del som har hänt sedan jag uppdaterade senast så det här inlägget kommer bli riktigt långt, därför delar jag upp dem i de olika dagarna.

14 Augusti
Min födelsedag = 18 år :):):)
dagen började me frukost på sängen, sen mys me mamma framför tv innan vi insåg att vi hade 24 minuter innan vi skulle vara vid bussen så en riktigt snabb dusch blev de för mig har aldrig i hela mitt liv duschat så snabbt innan :P
sen bar det av in till stan för att fixa tandställningen som hade gått lite sönder :S
massa mys hade jag och min mamma när vi gick inne i stan och solen lyste på oss :) lite shopping blev det och mysig lunch :)
senare på kvällen kom även pappa och då blev de middag på HARD ROCK CAFE :) yeahhh smask smask :) och till efterätt gick vi till glass huset och käkade :P
när vi kom hem sen så fick jag paket så de va riktigt najs dag :)
Fick massa gulliga sms,mail,telefonsamtal så de tackar jag för :)

15 Augusti
idag kom saga hit medans tobbe.izza å kyra åkte till Barkarby på Wheels Nationals. Fick paket å fin sång av kyran :P
på em sen kom dem och hämtade mig så åkte vi inte till sthlm eftersom de va ju även Sthlm cruising så middag innen i stan och jag fick visa LEGG när jag beställde :P hahah.
Massa snygga bilar e de ju, dock blir man ju lite trött på hur vissa människor behandlar dessa underbara bilar,,, typ en slår ner taket den andra slår upp medans de andra i bilen sitter och slår på dörrarna ......
självklart åkte vi brors IMPALA in :)

16 Augusti
lite seg idag..
bror undra om jag ville hänga me upp till ladan och byta impalan mot volvon å de e inte direkt att jag tackar nej till att åka impala (rackar bilen) mullrar ju så underbart om den :P
så blev hämtad här och sen cruisa(?) vi upp till ladan.
helt plötsligt stannar bror bara å tittar på mig köra?? WHAT!! jag köra stora breda impalan??
men jag gjorde de :P JAG HAR KÖRT IMPALA !!!!!!! snacka om att jag kan leva på de länge att jag har kört den bilen :P dock inte så långt men de räckte för mig :)
körde även hem volvon så har fått övningskört två helt nya bilar idag är ju så van vid BMW så de va ju lite annorlunda men de gick ändå rätt bra tycker jag :)
när jag kom hem sen så visskade bror min ngt till mamma självklart blev jag super nyfiken men mamma skulle försöka avleda mig vilket inte gick så bra men de visade sig att de va en överraskning min underbara vän Veronica som för tillfället bor i nyköping va hemma och kom hit med sin hund Inez så trevligt me överraskningar :):):)

nä nu e jag super hungrig får väll hjälpa till lite så de blir mat snabbare. fast egentligen e jag inte hungrig även fast jag e hungrig... har kommit in i mitt jag ska operera mig imorgon bubbla.. vilket gör att jag är grinig,nervös,mår illa och vill varagömma mig under täcket.......
lär inte bli så många timmar sömn inatt brukar inte lyckas me de nämligen sen får vi väll se hur det går imorgon .....
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0