Djur

helgen har varit helt ok spenderades på landet där det var ett 80 års kalas där man hjälpte till och serverade och fixade och va social spännande att se fulla pensionärer eller....... hahah kankse inte :P

sen idag gick jag, mamma och pappa ut i skogen för att plocka lite blåbär elller de blev faktiskt rätt mkt. de va även mycket av annat också nämligen djur. nog för att jag är djurmänniska men de finns faktiskt vissa djur jag skulle vilja utrota helt och hållet och jag skiter fullständigt i någon näringskedja å sånt för
  • SPINDLAR
  • FÄSTINGAR
  • MYGGOR
  • ORMAR
är helt klar bland dem värsta djur som finns blääää hatar dem men dem verkar tydligen gilla mig i skogen va de fullt av mygg,fästingar och myggor bläääääää dem störde mitt plockande av bär.
sen åkte vi till stranden en stund och när vi skulle hem där ifrån tar mamma tag i mig och då kryper de en orm framför mina ben snacka om att jag fick PANIK och bara SKREEEEK!!!! alla som var kvar på stranden kollade rätt bra på mig hahaha :)

tjingeling de blir inte mer från mig nu :)

Kommentarer
Postat av: tove

och långbenar!! dom är äckliga :O

2009-08-03 @ 14:00:07
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sara

sv: ja :) haha, hur mys vore det inte med en barnfilmskväll?!? :D

Filtar, läsk, popcorn och gamla barnfilmer :D

2009-08-03 @ 20:27:50
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tove

jag har massa barnfilmer på dvd också!!! (ja, jag bjuder in mig själv typ om jag får sen ^^)



2009-08-05 @ 18:06:13
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0