Farsta strand

blev en liten tur till farsta idag, åkte rally bilen :P
skönt va de å få komma iväg å göra nåt å inte bara sitta hemma å lata sig elelr rättare sagt de va skönt att komma hem ifrån å slippa alla bygg gubbs...

blev sen en tur till stallet för att hälsa på lobban, jenny skulle rida henne men gjorde de dock inte så länge som jag hade trott utan hon tyckte jag skulle rida istället, hade ju inte direkt planerat de när jag åkte hemifrån så iklädd jeans, fel tröja, helt fel skor hoppa jag smidigt (om elefanter e smidiga) upp :P har inte suttit i en sadel sen början av sommaren så kändes ju rätt ovant.:P
men är ändå nöjd att jag red, kommer ju vara sista gången på ett vääääääldigt långt tag :(:( kommer sakna henne :(  men de blir nog bra.

yeah nu e de inte långt kvar till födelsedagen.
nackdelen är att de inte e långt kvar till operationen då heller......

Kommentarer
Postat av: tove

sv: hahaha var du seriös eller drev du? :P

hihihi skolan börjar snart ;) och du fyller ååååår!!!!!! :D:D

2009-08-12 @ 20:58:59
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sara

sv: jaa, vi får hålla utkik helt enkelt :)



Ja, men då bestämmer du och jag det, näst nästa Söndag blir det dygning och promenad till skolan på morgonen xD haha! :D

2009-08-12 @ 21:16:49
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0