fram och tillbaka på cykel :)

idag tycker jag faktiskt att jag har varit rätt duktig.

gick upp rätt tidigt imorse och käkade tidig frukost så att jag även hann käka en tidig lunch innan jag åkte hemifrån.
hade bestämt mig för att jag skulle åka till galoppen idag, dels eftersom jag inte kommer kunna åka dit på ett tag nu och sen för att jag inte hade så mycket annat inplanerat, och istället för att ta bussen till galoppen så cyklade jag hemifrån och dit tog 24 minuter att cykla dit tar typ 15-20 me bil så de tycker jag va rätt så bra :)
sen på galoppen träffade jag trevliga människor så de va najs :) alltid trevligt när man känner några som man kan prata me :)
sen va de ju bara att trampa hem igen, dock lite jobbigare eftersom de är mera uppförsbackar åt de hållet men gick rätt bra en då 27 minuter :) najs najs

körde lite idag också, måste nog snart boka tid på körskolan :P

nä nu e jag hungrig å de e mat så tjingeling.
 
IMORGON BLIR JAG 18 :):)


Kommentarer
Postat av: tove

gammeltjejen ;) hörde att du skulle opereras den 1777777Ä? :O

jo, alltid seriös, visst ;)

2009-08-13 @ 23:38:23
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0