gubbe på väg!!!!!

tjolahoppsan :)
är allmänt trött på min blogg vill ändra utseende och vill kunna lägga in bilder.... får se när de blir av.
kusinen kom ialllafall igår och hämtade hem datan till sig och ska se om han kan fixa den HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han kan fixa den :):) annars blire väl å köpa ny data men har ju liksom ändå saker på den andra som man vill ha kvar och den e inte helt fel rätt oki :)
men men finns inte så mkt jag kan göra mer än hoppas.

idag ville jag ut och köra så började me att jag och pappa åkte och fixade lite jag måste ha inför imorgon och sen skulle vi ut och köra och jag körde han sa vart jag skulle vilket slutade me att vi hamnade på typ världens smalaste väg på vissa ställen fick de bara plats en bil och på dem allra flesta va de en bil och lite till....... självklart skulle jag möta en jävla lastbil där,, som tur, var det lite bredare där den kom..... för er som bor här i trakterna kankse vet när jag säger skålhamravägen. fyfan de va nog ända gången jag körde där. smal hur mkt svängar som helst och de va tvära svängar och sen backe upp och backe ner och vissa backar va typ stuuuup rakt ner gick dem,,,,
på ett ställe när jag kom ner för en backe och innan en sväng så ser jag en tant och en gubbe som gick på vägen såklart gick dem i bredd de ägde ju säkert vägen.... gubben tittar bakåt och jag reagerar lite på de, såklart när jag kommer ner för backen och ska köra ut lite för att passera dem ja då kommer de ju såklart en bil på den smala vägen å inte FAAAn ska ni tro gubben flytta på sig nä han gick där mitt ivägen å jag fick mötande..... kul kul de löste sig iallafall men de va fan när att de inte hade gjort de, så jävla förbannad jag va la mig på tutan :):) å då skrek gubben VA E DE? ja va fan tror du, kanske flytta på fläsket nästa gång.....grrrrrrrrrrrrrrrr

nä nu ska jag glömma det, som tur är gick resten av timmen bra :)

imorgon ska jag få trevligt iallafall ska åka hem till jenny och umgås me henne :)
de ska bli riktigt trevligt.

nä nu ska den här segaburken stängas av.
tjingeling baconstring.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: Rött med sugrör vore kul :) synd att jag inte gillar rött vin dock xD haha!

Du får säga till nån gång när det kan så ska det nog gå :P



haha okej, ah får la se till att fixa en disneykväll då ;)

2009-08-06 @ 21:14:08
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0