LÄnge sen = långt inlägg

ja som rubriken talar kommer de här inlägget bli ganska långt.

i tisdags skulle jag in till täby som jag nämde i tidigare inlägg jag har tjatat om att ta hål hur länge som helst i öronen men mamma har inte velat me tanke på min allergi mot typ allt men nu fick jag iallafall de i födelsedags present så in till täby och ta 3 st hål :):) så nu är de bara vänta tills jag får byta örhängen :)

måste skryta lite me att de har blivit en hel del bilkörande den här veckan, dessutom längre å lite svårare sträckor :)
Fredag
i fredags började äntligen ridnignen igen de va rätt najs men endå va man rätt seg va mysigt me en tur i skogen då och hoppa fasta hinder i skogen som lagom uppmjukning självklart lyckades jag även få min underbara häst :):)
trevligt att träffa trevliga människor igen.
 
sen bar det ut till landet på kvällen/natten.

Lördag
Regn idag när vi hade tänkt åka å sola.. blev istället in till stan å hälsa på farmor.
på kvällen sken de upp å vi bestämde oss för att åka ut på skön och lägga nät :)

Söndag
Idag blev de upp tidigt för att hämta hem näten,, dock blev de inte riktigt som vi hade tänkt oss men till slut löste de sig iallafall och upp kom de lite fisk.
vi fick 1torsk,18flundror och 2 piggvar.
däremot var de inte lika roligt att trassla ut nätet hade blivit riktigt trassel, jag,pappa,storebror och farfar höll på i 2h för att få ut ett enda nät dem andra gick mkt snabbare.... huum rätt trött va man efter att ha stirrat på en tråd i 2h så vi åkte ut en tur till på skön då alla följde med så fick mig ett dopp idag å lite sol :)

nu e jag hemma
å imorgon är det skola igen.

sista året på gymnasiet, känns tråkigt,roligt, skönt, konstigt, va händer sen liksom å de är så mkt press å saker som ska göras sista året. får bara hoppas på de bästa.

tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo,yoyoyoooooo du.. Vad kul att ni var ut på "skön" xP men du seriöst.. tidningen måste ju fixas :D och din superdata funkar ju nu så då kan vi ju sätta oss ner i kväll kanske? msn! smsa mig när du kan..

2009-08-26 @ 15:49:43
Postat av: Jenny

jag skrev mitt namn men det försvann :O

2009-08-26 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0