Saga 1 år

idag började ind valen har fysik breddning - atronomi på morgonen de va ju inte direkt de mest spännande om man säger så alla som satt där verkade typ redan kunna allt.... dock vet jag inte om jag vill eller orkar byta de e ju ändå bara 50p kurs så den e slut till jul byter jag till någon annan e dem 100 å då är de hela trean så de e typ pest eller kolera....

sen på em va de matte c som gällde de va väl helt ok kom iallafall ihåg en hel del men henke verkade typ fövånad när han läste mitt namn på listan.......tack för den liksom!!!!!! nästa gång ska vi börja me fjärdegradsekvationer... blir spännande :P

sen idag så är det faktiskt den 31 augusti vilket betyder att mitt lilla syskonbarn Saga fyller hela 1 år idag :)

så blev att jag körde familjen hem till dem och sen va de firande av henne :P

SAGA den lilla grisen :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0