stolt

igår åkte jag som sagt hem till jenny va där redan 9,00
grymt nöjd e jag att jag slapp rida höll på att dö när jag bara satt och tittade på de va så grymt varmt, tycker de är rätt najs att se andra rida då får man se mera hur hästen rör sig vilket man inte alltid ser när man sitter på ryggen då man mera bara känner hur den rör sig, sen hade jag ju tid att kolla på de suuper söta fölet som sprang i hagen brevid volten :)

sen blev de slapp och mys i poolen så himla skön dag :)

sen blev jag väldigt stolt över mig också gick på toa och utanför stod de en bur, aha dem har köpt marsvin också tänkte jag... men så va de ju inte jenny passade tydligen annikas råtta.... ja kan säga jag sprang när hon tog ut den ur buren den hade ju sjuukt lång svans........:S men efter att jag hade sprungit iväg ett par gånger och gömt mig bakom golder retrivern Wilma vågade jag titta på den och fram till är dem ju söta,, men svansen njaaa inte riktigt lika sött...
vågade iallafall klappa den på huvudet när jag inte tittade på svansen :) så nu har jag hälsat på en råtta som heter Laban :) lite stolt att jag vågade efter liten stund.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: sara

sv: mmmh, dom borde nästan komma hit nu när dom släppt ny platta och allt! tur att jag har folk att gå med om dom skulle komma hit nu iaf!!



mhm, det var tråkigt :/

Jag vene, jag kan nog det iaf :D haha vi kan dygna själva om alla andra är tråkiga och bangar ^^

2009-08-11 @ 21:19:13
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0