- Internet

Åkte till skolan imorse, de skulle ju för första gången på länge vara riktig lektion... men så blev det inte.

kommer till skolan, och får reda på att det inte finns något internet i skolan... hmm hepp så då fick vi slippa den lektionen :):) bara de att alla andra på skolan har typ klimatrollspel men inte vi, men däremot vår P A lärare, så tydlingen hade vi ingen P A lektion heller...

sen skulle jag ringa ett samtal ang vår PA men såklart finns det inte en enda telefon i skolan som inte är IP telefon. Så åkte hem och här finns internet :D yeahh så lycklig man kan vara för internet :) hahah.

ska nog måla mina naglar med mitt fina nagelack jag köpte igår och när jag köpte de inne på AVA blev jag typ hur jävla sugen som helst på att få göra fina naglar.
Sen köpte jag även en burk Chai te igår vet inte om jag ska vara arg på maluwkorv eller lycklig för hon har gjort så jag typ e beroende av chai :):)



Bjuder på lite bilder från vårt fina hus....


ohh va städat å fint de e eller hur :P

yes ett rum som snart e klart nu ere tapeter å golv så lite till sen är de rummet helt klart :):)


däremot är köket inte lika fint.....

kram

Kommentarer
Postat av: Malin

hihihih (a)

2009-12-16 @ 14:55:41
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0