1 december

igår blev det att stanna hemma det behövdes kan jag säga låg typ i sängen hela dagen å mådde inge bra.

idag dratta jag iallafall iväg till skolan,
gjorde inte så mkt va på utvecklingssamtal å fick chokladkaka :P som jag inte ens käkar... :S nån annan blir lycklig.

gjorde däremot redigerings jobb på en rak enkät som jag och felicia gjorde idag så den sänds imorgon när jag maddie å saruw ska vara i studion.

PÅ kvällen idag drattade vi ju iväg in till stan för vi skulle på svt :P lite kul eftersom de va typ exakt ett år sen som jag och sarisen var där och gjorde vårat reportage :)

sen nu när jag kom hem så har vi börjat fixa ihop skåpen till köket.

ska försöka lägga in bilder nån dag när jag har letat reda på kameran.

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0