23 december

usch vad december har gått fort.

Kankse för att de flesta helger har inneburit galoppen och massa annt. sen att de hela tiden är byggnad och släp kring utbyggnaden tar ju också tid.

men nu är det alltså dan före doppardagen, tycker inte de e lika roligt som när man va lite kommer ihåg att man knappt kunde sova nätterna före å så sprang man typ upp under granen för där låg det alltid ett morgon paket.

Men jag har bakat klart allt så nu är det bara att dekorera pepparkakshuset vilket blev fail då jag hade för lite florsocker så min moster får komma hit me lite :)

Men insåg att de kanske börjar bli dags att slå in alla julklappar... kan underlätta lite om dem är inslagna imorgon:P

så nu e de väll bäst å gå å slå in dem
tjingeling

Kommentarer
Postat av: sara

sv: ja-a min lilla älskling!

2009-12-24 @ 01:08:36
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0