Hej träningsvärk

fyfan helt slut i kroppen.

igår vare hela dagen att sitta och redigera inslaget om hovslagaren, blev inte riktigt klar.

sen vare ju att åka direkt till stallet och byta om där. kunde inte först bestämma mig vilken häst jag skulle ha mellan Mim och Dexter. Dexter är ju min favorit :) red honom varje vecka ett tag, men på senaste tiden har han varit så springig och hård i munnen så har inte velat rida honom på ett bra tag.. men kände för att jag idag ville ha honom. å han va helt underbar visst att jag fick kämpa ordentligt men han va så himla underbar och jag blev så lycklig :):) riktigt nöjd med lektionen.

Sen red jag även med i pappas lektion och då blev det Mim :P så blev dem två jag stod och valde mellan till första lektionen som jag red :P
Stel som vanligt och stenhård i munnen men efter en timme så gick hon faktiskt ner på tygeln och arbetade bra med bakdelen. Kan däreomt säga att när hon väl började jobba ordentligt då var jag helt slut.
SÅ idag när jag vakna va de bara HEj träningsvärk i mage och armar.

idag gick jag och mamma och gurra upp till min brors hem och hämtade valkyria sen gick hon med oss hit så nu har degen jäst och vi ska bara saffrans bullar.


MIM

Dexter

Kommentarer
Postat av: Mia

Halloj! Ja vi blev mer intresserade än vi var förut, bara sådär .. så vi ska gå på söndag hade vi tänkt, pinnarna ställer ju då (dock inte vi, vi tittar bara denna gång).

2009-12-08 @ 14:29:12
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0