Hundar hundar och åter hundar

så lycklig. åhh de va så himla kul att vara på älvsjömässan :):) imorse åkte jag,mamma,kyra och saga till älvsjö mässan :)

de va hundar överallt i olika storlekar och med olika mycket päls och jag gick så klart och kollade på agilityn som är min favoritgren och jag kan ju inte säga att jag blev mindre sugen på att tävla i den grenen efter den här dagen.
Vill verkligen ha en hund jag kan tävla agility med :)
sen såg jag freestyle för första gången fick typ gås hud av två ekipage för de va så jävla snyggt :)

Ge mig en shelti och flat jag kan tävla agility me :D :P



De snöar idag så jävla najs :):) blir kankse en vit vinter iår vi kan ju iallafall hoppas på att de kommer mer.

nä nu ska jag läsa godnatt saga för valkyria och sen plugga lite.


Kommentarer
Postat av: sara

villes typ... mamma (?) va tydligen grym i agility :D ville kan hoppa hööögt, men som du vet är han ju inte direkt den busiga sporttypen ;) haha!

2009-12-13 @ 15:31:17
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0