Jag bjuder på de...

ja va bjuder jag på ?? jo på mig.. haha de låter helt cp men men.

idag hade vi ju typ ingen lektion så jag och sara var där en stund på morgonen letade lite lärare jag blev nästan skrämd eller jag skulle blitt de men jag tittade aldrig bakåt :P haha sara va ledsen för att jag inte gjorde de :P

sen gick vi till centrum i snön. vi går å disskuterar massor bla att de e super lätt att halka när de är till plattat hhaaha svoop sare å så höll jag på att ramla, men jag hade som tur sara som kunde ta tag i mina armar så jag stod kvar :)
sen höll jag på att ramla en gång till men då inte lika mkt.
vandrade runt med sarisen tills hennes tåg sen skulle gå och jag gick runt själv och kollade julklappar och handlade lite innan jag sen trodde jag skulle åka hem,, bara de att jag kollade fel på listan så sjävlaklart gick jag dit och ställde mig och frös i 5 min och väntade på den bussen som bara går halvvägs hem till mig.... :( arg gick jag och satte mig i sl huset. så satt där i 30 min å väntade på min buss.

sen när jag gick hem asså fyfan hahah!! först gick jag i nerförsbacken å tänker att fyfan om jag ramlar nu, hinner typ precis ner för den å sätter mig ner hahah kallt som fan va de, kollar såklart omkring så ingen såg mig vilket ingen gjorde :D sen småspringer jag hem för jag va så jävla kissnödig tror ni inte jag hittar en jävla vattenföl då som frusit så glider en bit innan jag återigen sätter mig ner!! haha asså fyfan jag började garva åt mig själv.

så tar tillbaka att jag gillar snö!!!


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHA naaaw, stackare du som faktiskt klarade att hålla dig på benen hela vägen till tc xD hahaha, tur att du kan garva åt det då i alla fall så du inte gjorde dig illa :D

2009-12-15 @ 19:25:50
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0