julhelgen.

julafton hade vi moster me familj här + farmor och de va mysigt och trevligt. vi tog det lungt hade ingen jultomte började me julklappsöpnningen 22,30 å slutade typ 01,30 :P

sen på juldagen hade vi bror me familj här + farmor(som sover över) vi hade nu tomte och de va lite mer stressigt me två små som åt fort och ville öppna klapparna.

annandagen hade vi mormor,morfar,morbror,moster &farmor här så de blev ännu en julmiddag.

idag den 27 december hade vi gurra bus här för hans ägare skulle iväg så vi gick ut på en lång promenad på ca 2 h sen vart de årets första varma choklad :D smask :)

så som de är beskrivet i korthet av vad jag gjort under julhelgen det har inte vart mkt lungt, utan de har varit folk här mest hela tiden men så ere de e najs ibland men ibland kan man bli lite trött känner de idag att de e slitit att vara uppe i varv hela tiden och fixa och dona me saker.

men idag fick jag även åka till bredden :):)
de va lite rea och jag behövde köpa nya saker :P
köpte dem här chapsen på 50% dock hade dem inte skorna till, vilket jag hade velat haft så fick åka till horze å köpa skorna.

sen köpte jag även ett par såna här i svart :D
sen fick det även bli en sån här väst till :):)

lycklig över mina inköp idag :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0