kaaaaallt

idag va tove i skolan före mig å dessutom på en matte lektion de e fan inte ofta de händer :P dock blir jag lite mer okoncentrerad ...:S men men

Sen blev det att traska i kylan till täby galopp blev lite osäker när jag gick där för visste inte exakt vilket stall jag skulle till men gissade lite och de va rätt :D:D kändes rätt bra att träffa rätt :)

de va en rätt najs intervju, trevlig person och de underlättar sen att jag fick vara i ett stall gjorde ju inte de hela sämre. men när jag gick därifrån till skolan som tar typ max 5 min så höll jag på att dö va så jävla kallt kom in i skolan å händerna började sticka så där äckligt som dem gör när man är kall och går in i varmt rum.

sen har dagen flytit på med redigering, jag och sara är även helt klara med avid nu då vi gjorde råmaterialet som greger ska få klart idag. duktiga flickor.
Imorgon blir det att redigera klart för min del.

Hade sån tur sen när jag skulle hem att mami å papi var i centrum så fick åka bil hem :) de e fan inte ofta de händer men as skönt när de väl händer.
så blev att åka iväg och handla mat och sen blev det även hem att fixa ännu mer me köket.

(Tänkte slänga in bilder men funkar tydligen inte nu, så får fixa de imorgon)




Kommentarer
Postat av: tove

hihihihi. tror henkii är nöjd över att du blir okoncentrerad också ;) btw, jag fattade inte en grej i matten hahaha, du får se imorgon!

2009-12-06 @ 22:14:56
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0