näst sista dagen

Idag är det näst sista dagen på 2009.

Fatta att det var 10 år sedan man trodde världen skulle stanna för det gick till 2000, vilket de inte direkt gjorde...

2009 har varit ett händelse rikt år med masa minnen båda glada å mindre glada, men det är väll så livet är.

2010 kommer vara ett spännande år men det kommer innebär mkt i skolan, sista terminen i skolan innan studenten och vad händer efter studenten står man arbetslös eller pluggar jag?? många frågor.
Men jag hoppas på att det kommer bli ett toppen år! hur som helst så kommer det iallafall bli ett år man kommer minnas länge.

Jag hoppas jag får behålla mina vänner jag funnit under gymnasietiden även efter skolan.
Å apropå vänner så satt jag och kollade igenom lite gamla bilder och hittade massa roliga bilder som verkligen väcker minnen.

Bara för att jag ville ladda upp en bild så går det såklart inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gott nytt år på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0