nu kan jag dyka blubb blubb!!!

JAAA jag e typ över lycklig :):):

mina kära föräldrar har semester nu, så idag blev det att umgås lite.. eller
vi åkte till mörby för att inhandla lite saker till julafton, sen var det dags för mig att åka till äckelhuset danderyd där jag hade återkoll på örat. hade audiolog (hörselprov)först hörde typ inget,,, men när jag kommer in till läkaren säger hon att min hörsel e typ BRA å kollar mitt öra och säger att det är PERFEKT har aldrig tidigare hört det av henne :):) fick ordinationen av henne, GÖR VAD DU VILL MED DITT ÖRA NU, INGEN MEDICIN OCH DU FÅR STOPPA HUVUDET UNDER VATTEN OCH DYKA :):):)):jaaaaaaaaaaaa fan synd att de inte e sommar :)

Men jag blev LYCKLIG.

glad åkte vi vidare till centrum där pappa envisades om att jag skulle gå å ta den där jävla bacon sprutan, så jag och mamma traskade till vårdcentralen och så tog jag svinins sprutan så nu e de gjort, har än så länge inte en enda biverkning och nu har det ju gått ett bra tag.

alla julklappar blev idag införskaffade i centrum så nu e allt klart :) bara att slå in dem, vilket typ är roligast :):)
sen att jag även mötte tovisen å maluwkorven va ju trevligt :P 

sen typ småsprang jag därifrån för pappa satt i bilen å vem fan vänder inte sig om så jag håller på att krocka med personen om inte NIKLAS WAHLGREN!

nu har jag och mamma bakat pepparkaks hus å jag gjorde masa flum saker till lägger in bild på hur de ser ut klart men än så länge ser de ut såhär




de ni ser framför är en otroligt fin kärra av mig :)

Kommentarer
Postat av: tove

vi såg också honom, hihihi ^^

2009-12-23 @ 11:51:59
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0