Smutsig :(

igår va de att åka fram å tillbaka massa.

på morgonen va det föreläsning om typ allt möjligt på engelska inne på norra latin men kursen astronomi de va en enda av dem jag hörde som pratade lite som stjärnor.

sen till skolan för matte lektion där jag hade glömt matte boken och miniräknaren hade iallafall häftet me mig :P så blev att låna miniräknare av Jennuw å matte bok av henke

sen in till stan igen för att åka till tandläkaren.

hem därifrån in till mörby centrum där jag mötte min söta mor och drack en chailatte smask!!

idag har jag sänt radio med felle å simon va producent så gjorde ju inte så mkt, de va rätt najs :)
sen redigerat mitt reportage som aldrig verkar bli klart och ändå jobbar jag faktiskt aktivt me de, men lite resultat från att rån början ha varit 45 min så är de nu nere i 20 så lite till ska bort sen e de typ bra.

Efter skolan åkte jag och mamma till Ikea har typ inte vart där på hur länge som helst och vem springer jag inte på där om Mervi liksom vad är sannolikheten att man åker dit samma dag och samma tid?? tydligen lyckades vi. sen vare en hel del andra där som jag också kände.

när vi åkte hem va vi tvugna att åka förbi macken eftersom vi äntligen har bytt till vinterdäck självklart utnyttjade min söta mor att jag va me så de va bara att sätta sig ner vi smurts däcken pilla bort pluppen och sen kolla lufttrycket i däcken! så nu e dem perfekta å de tack vare mig :P fick även äran att tanka bilen haha de som e så kul NOT!!!



Imorgon blir det radio sändning igen :P hoppas jag e lugn då också :)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Izza

Går de att lyssna på radio nord via någon webbradio?

Kram Izza

2009-12-09 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0