T O S

Jag e både ledsen och glad på samma gång.

Igår hittade jag ett par jeans jag inte haft på ett bra tag, men dem va typ lite stora så dem åkte ner hela tiden och jag gick och drog upp dem hela tiden...

så idag ville jag ha dem igen men orkar inte hålla på och dra upp dem hela tiden så tänkte ta skärp och tänkte att de skulle vara mitt Tiger of Sweden skärp, men sätter på mig det och på sista hålet men de va för stort.... så de hjälpte ju inte så mkt.... så va bara att ta peak skärpet istället :(:(
så nu måste jag göra mera hål på mitt T o S skärp så jag kan använda de :P men blev lycklig att de va för stort :):):) lite resultat av att jag försökt gå ner.

jätte intressant inlägg eller hur... men jag uppdaterar iallafall.




Kommentarer
Postat av: sara

ouff, märkesbruuuudeeeen ;)

2009-12-10 @ 12:14:14
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0