Adrenalin :)

åhhh jag älskar det :):):) JAG ÄSLKAR BOXNING så jävla underbart :):)

vi körde typ thaiboxning idag på gympan åhhh de va helt underbart förutom att jag ville inte ta i,, (eftersom de är svårt att känna sin egen styrka, jag får hela tiden höra att jag slår hårt fast jag tror inte de.)...... så jag tänkte inte mörbulta felicia helt totalt... men jag hoppas de gick bra :P:P
JAg vill börja på boxning de är så jävla underbart man får en sån kick :):):)
jag vill inte gå för att slåss utan för träningen :)

kan nån hjälpa mig att hitta ett bra ställe och äre någon som är sugen på att följa med :P

JAG ÄLSKAR BOXNING det är helt underbart :):):) jag får ut massa engergi, man blir så härligt slut av det :D:D

sen så skiner solen satt ute en liten stund innan jag gick in :P jag e värsta glaaaaaad :)

dags å dricka lite te och sen göra sig iordning för stallet :P
puss å kram skumbanan :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0