BUss

fyfan min dag började inte bra....

fitt chauffören sket i att stanna på buss hpl å sen när jag gick fram å bah stanna jag ska av..
vadå  ska du av??
ja jag har plingat å de brukar betyda att bussarna ska stanna.........:@
åh då började han garva å bah skulle du av
ja stanna bussen jag ska av..


asså hur svårt kan de va å fatta han körde ju medans han drygade å så garvade han hela jävla tiden vilket gjorde mig ännu argare...........
kunde han inte bara sagt förlåt att jag glömde stanna å stanna direkt...
näää fick gå mitt på stora vägen i stället
å så klart skulle ju tåget komma så va tvungen att vänta på de också :..... grrrr'
sen gymma jag och maddie iallafall :P vi va riktigt duktiga känns i kroppen kan jag säga :)men jag älskar den känslan :P

sen skulle jag å madde gå hem fick man de nä man skulle vänta i en timme för att gå de jävla spåret men jag skulle vänta på jenny så jag gick spåret vi hade mysigt å gick å pratade massa saker samtidigt som vi halkade fram :)
 
lite små trött är jag faktist i kroppen å nu ska jag snart åka iväg till stallet så dags å byta om :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0