chilledill potatis sill :)

åh jag va verkligen värsta lycklig igår efter boxningen hade ett stort intresse för boxning när jag gick i 8-9 sen så hittade jag inge ställe att boxas på så gav upp å sen vanliga gympa boxningen har väll vart helt ok men igår då väcktes verkligen intresset för boxning igen :P
sen va jag lycklig efter ridningen igår också :P så va helt galen på kvällen å idag har jag bara tagit de lungt för att varva ner va ute i solen en stund och njöt :P vill verkligen ha vår.. längtar massor till sommaren :):):):):):):):)

sen idag kom underbaraste veronica å niklas å hälsade på en stund :P
de va mys :P

dagens har även tillbringats med moster som var här med barnbarn å sen va kyra här så de har lekt :P

nu ska jag dratta byebye

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha, mhm precis ^^

2009-02-22 @ 19:14:25
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0