gult e fult å rosa e snyggt

oj vilken bra rubrik :P

nä men idag när vi skulle till centrum jag å jennuw :P
vi skulle köpa fler underbara diadem med hjärtan på :)


sen ville jag iallfall köpa en ny sportbehå för kändes att de behövdes :P åh vilken färg jooo såklart ROSA :)

såhär fin är den rosa :P

sen så gick vi vidare bestämdes att vi ska ha fina lösnaglar på lördag :)
åh vilken färg är de inte på dem jag fastnar för jo ljusljus rosa med glitterstenar i :)
Bild från google
sen innan bussarna gick så han vi in på en affär till :P
åh jenny hitta en skitsnygg tröja å jag va tvungen å prova den å gissa i vilken färg då :P
jooo såklart rosa :)


så här är de inköpet som även gick i rosa
alltså dagens inköpsfärg var helt klart i den rosa färgen :):)
måste nog erkänna att jag är lite svag för rosa :):) om ni inte har märkt det innan :D

dock gjorde jenny så jag var onyttig å käkade donken,, fast har inte gjort det sen typ ett år... sista jag gjorde va typ ja kommer inte ihåg kanske i början av tvåan eller nåt?? aja imorgon ska jag ju gym/badminton, promenad  å sen ridning :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: maddie

din blogg borde pinktessuw numera :D

2009-02-13 @ 09:34:51
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0