oddsen?

ja jag skulle vara duktig idag å åka å simma, när jag kommer dit tror ni inte jag möter min gamla gympa lärare i omklädningsrummet å en annan lärare från skolhagen...
liksom vad är oddsen för att man ska möta gamla lärare ??

aja va duktig iallafall och simmade i 40 min :) å sen njöt jag av den underbara bubbelpolen :)

aja imorgon blire najs dag betygsnack på matten å sen har vi gäst lärare på ljudmedia som ska prata om discoteksbranden han gjorde nämligen inslaget för p3 :)
hoppas han är bra :)

tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag vet inte, hon har tänkt på det, hoppas på att hon gör det :D Hon skulle lätt kunna sälja det!

2009-02-04 @ 22:23:09
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Rob

Vad är oddsen att jag är sjuk när discotecs snubben ska komma? Och vad är oddsen att jag har tur och han inte kommer till skolan??

2009-02-05 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0