ohooo!!!

som sagt åke till andra tandis idag å ajj så jävla ont de gjorde att vara där tjongade in saker i tandköttet å sen nu har jag tråd som sticker ut längst bak å de är inte mysigt :( plus att de spänner som bara den :(
ja bytte iallafall färg på gummisnoddarna förslagen på bloggen kom in för sent :( så fick ta förslagen på msn som vart lila :P så nu har jag lila gummisnoddar.

sen åkte jag till plattan å sergel gick å köpte B&J kul glass för att kyla ner tänderna.
gick vidare till gallerian där de shoppades :)
handlade faktiskt en bok på engelska :):) måste ju bli bättre på engelska så nu ska jag läsa å öva upp mina kunskaper :):) ja slipper ju iallafall skriva om den vilket jag måste göra på how to be good vilket jag fortfarande inte gjort :(

sen handla jag iallafall 4 fågel tröjor :P lily&scott :):):)

sen en annan tröja oxå :D:D

ajuste vi har fått reda på vilken vecka utbyggnaden börjar å när den slutar shit pommfritt om 4 veckor har vi byggare här..............

nä nu ska jag gå och äta en semla :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0