öra??

jag hatar verkligen mitt öra speciellt när de inte finns något svar på hur dem ska göra med de... åh jag vet inte om jag har lust att boka tid på äckelsjukhuset dels eftersom jag hatar sjukhus, dem vet ändå inte riktgit vad de ska göra för att lösa miona problem, plus att de kanske kan innnebära en operation :(
jag Hatar de verkligen.

åh jag tycker även synd om min lilla katt hon fick mat direkt när jag kom hem ikväll typ vid 15,30 sen og jag bort maten 16,30 å nu går hon å gnäller hon är ju van vid att få maten 19 så hon fata ju inte att de andra va hennes middag :(
men hon ska ju kasterars å chippas å vaccineras imorgon så därför får hon inte äta något.
men vilket liv de är på henne.. lille kissen är hungrig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0