seeg

super trevligt hemma hos felle :)
tack för allt å den mysiga frukosten :):)

haha ja, fyfan jag va typ trött men ändå inte trött när vi skulle sova,,, i lillstugan slutade de med krig.. gossedjuren flög hela tiden... å stackars hanna satt mitt emellan å fick sig en smäll lite då å då :):)
fick lite lagom panik över spindeln å sen även när jag hade sovit en halvtimme fick jag cellskräck som baara den fyfan vad läskigt de va...:S sen blev jag även höjdrädd när jag skulle ner från loftet.. lyckat eller inte plus att jag va suuuper kissnödig låg i flera timmar å orkade aldrig gå till andra huset ville ju inte väcka alla andra heller.
 
idag va de väääldigt segt å jag va sååå  himla snygg när jag satte mig på busen hem stövlar, mjukisar, flecetröja, boomerangjackan, sminket utkletat å allmänt loodig.. haha vackert.
när jag kom hem va de bara att tvätta av sig å sen blev det att åka till stallet red ut på lobban bobban å hej jävlar vad fort de gick,, vi skulle ha en lugn skritt tur ja de kunde ju ja tro.... aja kom hem hel iallafall,, blev lite mer trav i ridhuset å sen lite galopp innan vi va nöjda med dagen.
väl hemma blev de en låååååång skön dusch :)

nu ska jag snart gå å sova,, blev inte direkt så många timmar i natt då jag låg å va kissnödig,, plus att jag inte va dunder trött.
nä faan imorgon å på tisdag e de ledigt :):) dock lär man väl ändå få ägna tiden åt skola..


känner att jag är lagom seriös därför får ni en väääääääldigt oseriös bild på mig.. helt oredigerad å mysig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0