smärta

ja jag tycker ännu mera synd om mig de går verkligen inte att beskriva smärtan i örat det kommer liksom som hugg som vara i ca 1,5 min uschhh jag hatar de verkligen men på torsdag blir det nog lätt akuten om de inte har blivit bättre dock kan den läkaren inte göra så mkt förutom at ge lite mer medicin tills jag får tid hos läkaren på Danderyd.

sen tycker jag synd om min lila kisse katt hon kom hem efer operationen idag. de hade gått bra å hon sliper ha tratt för de är tydligen ngn tråd där de bara är bra om hon slickar på såret, dock blev jag chockad när veterinären sa att vi har en tjock katt, dem som har sett henne i verkligenheten tycker hon är riktigt liten å smal..... aja
men hon har iallafall så ont hon skriker när hon ska lägga sig ner eller ställa sig upp och de tar riktigt lång tid för henne att ta sig upp i trappen vilket annat brukar gå riktigt snabbt.
så jag känner verkligen medlidande på henne.
ska gå och lägga mig nu börjar bli riktigt slut i huvudet efter att inte ha sovit på tre nätter....
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJOCK???? HON???? Veten måste pratat om någon annan katt. Måste förväxlat dem. Hoppas hon gjort rätt ingrepp på rätt katt ;p Lill kisse är inte tjock, då skulle hon sett Speedan, de var en tjock dam ;)

2009-02-18 @ 10:49:09
Postat av: Malin

Jag leker hela tiden i ps ^^

Krya på ditt öra!

2009-02-18 @ 23:30:04
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0