snoddfärg

idag har jag varit lite duktig :P började med att jag gick upp tidigt även fast de är sportlov sen åkte jag iväg och simmade i 40 minuter innan jag åkte hem och åt lunch för att sedan åka in till stan för att gå till tandläkaren.
gjorde inte så mkt där sen åkte jag hem igen..

men imorgon ska jag till andra tandläkaren å då ska jag byta tråd å lite annat. men funtar nu har jag haft rosa gummisnoddar dem båda andra gångerna funderar på om jag ska byta färg ??
någon som har några förslag??? säger man inget så lär de nog troligtvis bli rosa igen........

så skriv vilken färg,, kanske är de just din färg som jag kommer ha på min tandställning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Toe & MaliN tkr genomskinliga :D

Det är baaaaaaallt! ;)

2009-02-24 @ 15:22:53
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: maddie

maddie tycker blå!

2009-02-24 @ 19:38:02
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0