snööööö

jahapp när man vakna så hade de snöat en hel del.

sen lite senare på dagen gjorde jag mig iordning skulle på släktkalas.
lyckades få min långa lugg hyffsat ok å rätt ok sminkning sen kom bror med saga, kyra hade ju sovit över :P å eftersom de hade snöat så mkt så tog vi pulkan åt henne å vagn åt saga :D
jag körde pulka hela vägen å de snöade å snöade hela vägen, min lugg blev ju blöt å förstördes nästan med än gång :( men de värsta va typ när jag kom in så alla bahh va har du gjort krigsmålning eller ?? har du varit ute i krig?? jag undra ju såklart va de snacka om visst att jag fattade att sminket säkert hade runnit eftersom de snöade så mkt....
men de va väääärre.. den blöta stripiga luggen hade tagit med sig sminket å smetat ut små stänk över hela ansiktet så jag hade svarta mascara prickar i hela ansiktet.. haha fyfan va jag garva men va ändå lite ledsen för att allt va förstört :(
sen hängde ju den blöta luggen ner,, å hade jag något hårspänne då.. näääää såklart inte så sminket förstört å en ful lugg fick jag se ut.. fast sen kom jag på att jag hade ju på dagen gett valkyria två stycken diadem som jag visste att hon hade med sig så jag tog å lånade ett silverglittrigt diadem av henne :P så de löste sig lite :):)
men ojj va de va barn överallt vart man än vände sig så va de barn å när en var ledsen så började de andra å sen när nån va tyst ja då fortsatte dem andra... så ljudnivån va väl hög om man säger så...

nu har jag iallafall kollat på beck å tagit de lungt imorgon är de eastman institutet som får besök av mig :(:( inte kul... men men måste ju :(

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mia

Sjukt bra helg faktiskt, och JAAAA du missade något igår på seminariet!! det var suveränt bra!

2009-02-23 @ 12:49:36
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0