stolt :)

ohh lite stolt idag igen :):) den här veckan har hitills varit najs med glada saker :P
idag efter skolan så drog jag till badet :)
mötte jenny där :)
vi va riktigt duktiga simmade hela tiden i en hel timme :) wow klapp på axeln :):) sen satt vi i den underbara bubbelpoolen i 10 min åhh de e så himla skönt med bubbelpool.
jag känner mig ännu stoltare att jag har gjort ngt i träningsform varje dag den här veckan.. vad har hänt med mig :P :) fast jag är glad över de :):)

 

längtar till sommaren när man blir brun å slipper vara så här jävla blek...
å sen kan man simma ute i havet å inte stinka klor efter att man har varit duktig och simmat.

Kommentarer
Postat av: maddie

vad duktig du har vart tess:D

2009-02-12 @ 15:55:09
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0