telefonkö

vi fick sluta lite tidigare idag på ljud eller rättare sagt man ska ha den tiden till reportaget men jag ska ju göra mitt på sportlovet så kunde lika gärna dratta hem :P
på bussen träffade jag sophie för andra dagen i rad :)

när jag kom hem hade jag fått brev från danderyds sjukhus. öppnade de så såg jag att jag hade fått en tid den 18 mars..9,30-10,00.. mitt under engelskan å sen matten.... å jag som vill fortsätta vara nolllad.. kommer paja de :(
 men iallafall skulle ringa å ändra min tid till en torsdag å sen tidigare lägga de.

ringer då ska man hålla på å knappa in först person nummer å sen telefon nummer å sen nåt annat å sen säger dem nä nu ringer vi upp dit om en kvart... jaha då fick man bara sitta i en kvart å vänta på att de skulle ringa,,
sen ringde dem å jag ville ändra min tid ska gå på hörsel å läkare så hänger ni med lite :P
- jag skulle vilja byta min tid till en torsdag.. (jag)
- de går inte för den dagen har läkaren operationer
-oki vilka andra dagar har jag att välja emellan då?(jag)
- mån, ons, fre
- fast på måndagen finns inte hörsel, å på fredag finns inte läkaren
- nä då finns de alltså bara onsdagar för mig att välja på? (jag)
-ja
- oki men finns de någon tid närmare och tidiager på morgonen? (jag)
-  de finns den i april kvart i nio..

men hallå hur tänker hon för de första de finns inte alls fler dagar å välja på säg de från början å sen jag har problem NUUUU jag tycker de är tillräckligt långt att vänta till mars tror hon själv att jag vill vänta ända till april???
åhhhh jag blir galen på sjukhus människor dem är rätt så skumma.
kan jag liksom inte bara få hjälp med mitt öra ???

btw idag har jag varit värsta happy hela dagen :D:D:D

fick t o m en eloge från matte läraren för att jag hade varit glad på lektionen :D:P jag slappa vara PT (internt) yeahh :P

åhh de va riktigt härligt att få vara suuper glad en hel dag å ingen kunde förstöra min lycka kändes typ som om jag svävade på moln :P

puss å kram skumbanan :D:D


Kommentarer
Postat av: maddie

skumbanan :D hihi

2009-02-19 @ 16:00:30
URL: http://brixhammar.blogspot.com/
Postat av: Malin

Han är fett cool, han sitter bredvid mig nu :D

2009-02-19 @ 18:46:35
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Naw :) Vad bra för små isbitar som jag :D

Haha jo sant, men gjorde den här jätteslarvigt xD haha!

Vill att det ska göra så lite ont som möjligt ^^

2009-02-19 @ 20:07:55
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Malin

Du skulle kunna ha den i ditt rum ^^

2009-02-19 @ 21:06:35
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0