upphetsad

hahah dagens bästa kommentar är lätt när sala sa att hon var upphetsad :):) haha dokc va de inte riktigt vad hon egentligen skulle säga :P

slutade tidigare idag :):) varit ledig i två dar å sen bara ha 2 av 4 lektioner de va rätt najs :)

mina föräldrar klagar alltid på att jag duschar så varmt å så länge sen imorse hörde vi på radion att de va någon som hade duschat så varmt att brandlarmet hade gått i gång (hur lyckas man) mama va då väldigt snabb med kommentaren till mig " det där är en sak du skulle lyckas med" haha tack för den :P

btw jag ska vara duktig idag jag åkte två hpl längre med bussen för att få liten bit längre att gå hem sen ska jag senare åka iväg å simma också :):)

måste göra historia kramkram

Kommentarer
Postat av: maddie

hahaha vilken kommentar av morsan ;D riktigt rolig ^^

2009-02-04 @ 19:05:40
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0