det vanliga

jahapp då va man tillbaka i dem vanliga rutinerna igen-

igår va de skola...
vill inte prata om den dan.... fyfan jag va inte glad när jag kommer hem den saken är iallafall klar............... kommer jag klara av den här terminen ?? kommerjag klara ämnet ??
jag vill och kommer försöka men hjälper det alltid att man försöker ?? det är ju inte ens säkert att jag klarar det bara för att jag försöker :(:(:(:( :`( :`(
åhhh hela dan va bara dålig..
plus att jag fick sitta i en halvtimme på buss hpl för jag kom dit 17 över å bussen gick 15 över blääääääääää

sennär jag kom hem käkade jag lite lunch innan jag pluggade lite och tog det lungt innan jag och pappa åkte till stallet :)
äntligen :) har ridningen börjat med dem underbara fredagarna :) me like me like :) å allt trevligt folk som finns där inte en enda människa som är otrevligt :)

jag fick den hästen jag red sista lektionen innan jul och som jag även åkte av på :) dock var hon ett riktigt sto igår argsint mot alla andra :P haha jag satt typ å garvade åt henne :P hihihih
men de gick bra på lektionen annars :)
sen alltid mysigt på läktaren med alla runt omkring :) dem betyder väldigt mkt för att göra en underbar stämmning :)

idag kom kyra hit och vi har varit ute på promenad och nu står hon och mamma och bakar bröd :)
jag ska sätta mig och läsa piss fucking äckel jävla engelska boken känns inge motiverande :(


Den vita hästen är ella som jag red i fredags


slänger även in en bild som jag tog när vi senast var på landet på lovet.

kram


Kommentarer
Postat av: maddie

det kommer gå bra tess, det vet jag! jättefin bild längst ner!

2009-01-10 @ 22:29:36
URL: http://brixhammar.blogspot.com/
Postat av: sara

sv: tack tessuw! :) okej vad bra, då kanske det bara var skärmen på hennes laptop som inte var tillräckligt bred eller nått :S

2009-01-11 @ 19:48:10
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0