fifan!!

usch jag är dålig bloggare men jag har faktiskt en ursäkt... jag har inte mått bra alls.! :(

började typ lite i måndags i tisdags bröt det ju ut helt.. orkade inte ens sitta vid datan va bara helt borta..
tog öronmedicin,huvudverkstablett, och nässpray...

sen på onsdagden han jag inte mer än gå upp förräns de SPRUTADE ut näsblod å jag hatar verkligen de... uschhhhh
men lyckades få stopp på de så jag kunde ta mig till skolan eftersom jag var tvungen med det!! led typ igenom skoldagen.
blev rätt glad när jag å sarisen äntligen hittade robert och kunde visa vårat slit med musikvideon :) han tyckte även att han fick se vad han ville för att kunna höja vårat betyg till MVG :):):) yeahhh så hoppas verkliggen att han satte de nu... betygen sattes ju igår :S

sen i onsdags va jag väl inte så¨mkt bättre men skippade nässprayen för jag ville inte blöda mer näsblod... kände mig inge vidare pigg men kände verkligen att jag var tvungen att gå till skolan.

idag har jag väl mått lite  bättre, men kan typ fortfarande inte andas... ..

har skrivit klart svenska talet så ska bara öva lite mer på de.. sen måste jag verkligen plugga engelska glosorna har inte ens börjat med dem inte bra inte bra... jga kommer inte överleva den här terminen måste verkligen skärpa mig måste man gå om ifall man inte klarar ??? :S:S jag skulle hellre dö än atrt gå om..!!!!!!!!!!!!

åhhh hela inlägget är bara svamlat å hur mkt stavfel som helst men är för trött och seg för att ändra...
en posetiv sak är att jag får åka till stallet imorgon och på söndag får jag åka till galoppen sista löphelgen :) så najs att få lite cash sista löpet :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0