kallt



de är verkligen riktigt jävla kallt ute nu..

idag va de rätt ok att åka och handla med mammi :)  lite dött var det i början bara två affärer öppna hittade inget sen blev jag jätte sugen på att köpa en vit skjorta så vi gick typ in i varenda affär för att leta men hade dem de jaaaa såklart men passade någon neeeeeeeej. jag har för breda axlar...... kul kul kul...
sen hittade jag iallafal en vit tröja som jag köpte och ett par nya jeans och gisa jag köpte ett par ROSA strumpbyxor:):):)hahha ojjj vilken ovnalig färg att jag just valde den :):) eller ?? 

nä nu ska jag sätta mig framför öppna spisen och dricka varmt teee :) 

hoppas ni inte fryser allt för mycket

puss å kram  

Kommentarer
Postat av: Tove

sv: ja-a jag vet :D

2009-01-02 @ 19:46:10
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0