klappa på axeln :)

idag hade vi indvalen plus att man skulle gå runt och kolla bland de andra ind valen å jag verkligen hatar de för jag vet inte riktigt vilka val jag ska ta....
sen iallafall umgicks jag lite med snyggingen jenny penny kenny :) innan jag tog bussen till gym å sim.
mötte mamma där å medans hon simmade med en vän simmade jag för mig sjävl på snabb banan lyckades på ihop 1000 m på 30 minuter :) så lite duktig va jag :):)

jag kom på en sak för jag kollade bonde söker fru bröllopet... insåg då att de ända man gör i kyrkan är att gråta, till bröllop gråter man för det är så fint
egravning gråter man för det är ledsamt å stor saknad.
Skolavslutningar antingen för att det är fint eller för att man aldrig mer kommer träffa dem man är med.
uschh jag tycker inte om kyrkor...!

jag vill ha kommentarer :(

puss puiss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0