lovet är slut

ja sen jag uppdaterade senast har det gjorts en hel del :P

lördag-tisdag var jag ute på landet med mamma,pappa å kyra sen på söndagen kom tobbe,izza å saga.
de va helt ok, dock blir jag smått galen av att sitta instängd i ett litet hus med 7 per..... som låter och alla vill ha sin vilja och de finns typ ingen stans att gå undan :(
bättre på sommaren då man inte behöver sitta inne i knäet på alla.
de va mysigt på landet med snön och solen som sken och det kalla vädret, klädde på sig varma kläder och sen promenad :):)  va ju typ -15 hela tiden. men så mysigt med värmen från vedspisen :) mm de är vinter på landet de :)

på tisdagen åkte vi in till farfar för att fira julafton med dem och hans födelsedag plus att äta god mat tsm :)
påvägen dit så kom de 3 älgar, en mamma med två kalvar. dom va typ sjukt stora..... fast älgmamman va lite gullig för den stannande innan den gick över vägen och kollade typ att alla bilar stod still :)

sen efter middagen hos farfar åkte vi hem i snökaoset och allt... jag tror aldrig att jag har sett så mkt ambulanser och brandbilar asså jag skämtar inte om jag säger att vi såg en minst var 5 min.. å vi åkte i 2h så ja de va väldigt mkt olyckor antagligen....
med tanke på olyckor, bilolyckor så är det ett år sen som viktor omkom.  :(

på tisdags kvällen va de även filmis hos rickard så då åkte jag dit.
mysigt att träffa massa klasskompisar som man inte sett under hela lovet :P
måste bara säga att jag å gelicia äger på wii :) iallafall när ingen annan ser på :)
tack malin för att jag fick åka hem med er :):)

idag va de ingen sovmorgon blev väckt 8. upp och ta en snabb dusch, ringa tandläkaren,äta frukost, väga mig så jag vet hur mkt jag har gått ner till nästa vägning :):):)):):) för de ska jag!!!!!!!!!! klarar inte av de här längre

sen blev jag hämtad och åkte till stallet och red lobban en timme el så.
red i ridhuset helt ensam :) eller ja jag hade ju publik av jenny,carro å vovven dura som va sååååå söt :P
måste bara säga de igen lobban är typ en riktigt snygg och söt häst :P

sen åkte jag hem typ hel frysen och läste lite i engelska boken innan jag somnade :P:P

nu måste jag duscha igen för imorse va de bara snabbdusch.
sen ska jag fixa lite inför imorgon då jag å sarisen ska regidera :) yeahh hoppas de går bra :P

jaaa juste idag hade vi en bygg kille som var här och kollade :) vi ska ju bygga ut och de blir typ till i vår han ville inte göra de nu när de är så kallt ute :) tack för de :) jag vill inte att de typ ska slita bort väggar när de är så här kallt ute.....
låter som om det kommer bli bra utbyggnad ska även byta alla fönster å bättra på yttersidan på huset :):)) yeah längtar verkligen tills att är klart typ julen 2009 :):)

oooojjjj vad långt....

 
skogens konung får avsluta det här inlägget.

FITTNISSE de går inte att ladda upp bilder ggrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: maddie

hahahaha fittnisse

2009-01-07 @ 21:09:10
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0