Mjölksyra??

japp igår förstördes min dag av min svenska lärare igen!!!!!!!!!grrr jag gilar verkligen inte honom !!!

sen så va de iallafall simming på idrotten Mvg uppgiften vi va 5 st som gjorde den å 7 st som va i badet fast de andra två gjorde andra saker,

de va en rätt så ansträngande uppg de gällde att simma snabbt men ändå spara krafterna jag lyckades rätt så bra.. tycker jag iallafall med tanke på att så fort jag får ont så ger jag typ upp men nu bestämde jag mig för att fortsätta och mycket var nog tack vare madde som jag bogserade i bojjen sista 50 m som satt och peppade på och sa att jag klarade de :) tack så hemskt mkt för att du fanns å hjälpte mig :):):)  tack vare dig lyckades jag även slå några med tiden :):)
men de känndes i bena om man säger så :)

sen drog jag tillbaka till skolan kändes as skumt att gå in när alla andra gick ut. satt å väntade på att jenny skulle sluta.

sen åkte vi hem till henne å bytte om å grejsade guud vad skönt att slippa stressa han liksom gå och handla lite i täby centrum å ta det lungt :)

jag fick min häst på lektionen eller aka ångvälnten..... faan allt jag skrev försvann
orkar inte skriva igen.......................................

men stallet iallafall å vi skuttade hinder stod i fältsist väldigt länge :P vi gjorde så att när man va på spåret så skulle man stå i fältsits sen hoppa å sen fick man sitta ner... dock blev jag den som fick hoppa nästsist,,, kan ju säga att de kändes rätt mkt i bena :P men de är ändå skönt på ett sätt :)

idag bär det snart av hem till felle :) lär inte bli så mkt uppdatering då jag sover hos henne :) orkar inte riktigt åka hem från rimbo :)
vi hörs
puss piuss

Kommentarer
Postat av: maddie

klart jag finns för dig darling<3

2009-02-01 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0