nikon :)

igår hade vi både svenska tal och engelska tal..
engelskan gick hyffsat men jag får tame fan rådamp på svenska läraren IGEN,, han kan inte avgöra vad jag ska få för betyg!!!!!!!!!!

de va riktigt skönt att på gympan få slå av sig lite.. dock var jag trött i armarna redan innan så slog inte så super hårt så de vart en lätt match för tove som höll i mitsarna :):)

idag drog jag familjen till täby C de va konstutställning kollade om de fanns någon snygg tavla men de gjorde de inte.. träffade bror med familj :) kyra fick leka i den där leksaken dom har på plan 2 vid H&M först fattade hon inte riktigtt vad hon skulle göra men sen ville hon inte gå därifrån :)

sen köpte jag lite skivor att bränna ut massa bilder på, och en bluetooth adepter så jag slipper koppla mobilen med sladdaar när jag ska tömma den ::):)

sen köpte jag även en ny kompaktkamera :):):) yeahh äntligen :) har tröttnat så grymt mkt på den gamla så nu kan mamma å pappa ha den :):)

Den här köpte jag :) hoppas den är bra :) men den verkar vara de :)

sen åkte vi till plantagen,,, där fick jag en rosa kruka och en rosa blomma :)

haha så vackert det är med rosa :):)

jag har fastnat värsta mkt för The offsprings med låten Pretty Fly (For A White Guy) dock går det inte att lägga in den här.. så lägger till länken istället så kan ni lyssna på den där istället :)
http://www.youtube.com/watch?v=f7-E1qTVJgE 

men eftersom jag kände att jag ville lägga in ett musikklipp tar jag ett som alltid går hem :)
Papa Roach- last resort :):)



nu ska jag nog dratta upp och kolla om det finns något bra på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0