renare och 400 kr rikare :)

idag gick jag mamma,pappa å gurra på en 2h promenad i kylan och solen de va så himla mysigt och jag kände att jag behövde frisk luft. släppte även bus gurra så han fick springa av sig lite mera :) vilket han tyckte va suuper roligt vi hoppas över lite stockar å sånt som han gillar :)

när vi kom hem blev det städning och jag fick värsta städhumöret så började sortera badrumsskåpet å slängde typ 4 gamla mascaror och typ 20 lipgloss sen hittade jag hur mkt ögonskugga som helst i alla möjliga konstiga färger!
så nu måste jag hitta på något som man får ha massa smink typ mascerad eller nåt  i den stilen.

sen blev det att jag städade i mitt rum och i den högen där jag bara lägger allt för det är precis innanför dörretn satte jag mig ner och sorterade mitt i högen hittade jag ett kuvär med 300 kr från förra julen och sen ett kuvär med 100 kr så jag blev 400 kr rikare tack vare att jag tog tag i saken och städade högen.. :)

så hela dagen har typ gått åt till att städa nu måste jag göra lite läxor på en lördag kvälll :S men jag ska ju jobba på galoppen imorgon så då hinner jag inte med att plugga så mkt hoppas på att besöka vinnarcirkeln imorgon :):)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0